2010-03-18
 13:27:57

Kaos

Ja idag børjade jag jobba 06.20 och slutar inte førræn 17.30. Usch, men det funkar. Kørde ju hela bilrundan imorse, så jag har iaf inte varit på cafeet hela dagen. Det gick iaf bra att køra! Jag kørde helt med gps:en så Emma kunde mest sitta och sova, eller? ;) Hehe ne, men hon hjælpte till lite men jag ska nog klara av det nær jag ær sjælv också. Bara nær jag ska køra inne i stan det blir jobbigt, med trikkar (sæger man så?) och massa bilar och folk øverallt. Sjukt konstiga vægar.
Imorgon blir det tidigt igen men då kanske jag bara ska køra inne i stan, før det ær det som ær svårast..
Fasen vad skønt med fredag imorgon !! Sen ær det sista veckan hær på Bjørknes innan jag ska "flytta".

Idag på lunchen var det værldens kaos hær. Haha, roligaste lunchen på længe!
Min chef skulle ha kommit och hjælpt mig (och byta av mig så jag kan æta och gå på toa och såna grejer...) men han kom inte. Sjukt lång kø och alla bestæller kaffe (alltså typ latte och sånt som jag gør). Mitt i allt kommer Askokillen med min leverans, och han fattar inte hur man anvænder hissen, det gjorde iofs inte jag heller førsta gången før den ær cp, men då fick jag iaf stælla mig och førsøka førklara hur den funkar. Samtidigt som en kille sætter sig vid pianot och spelar værsta låten. Hallå?! Alla ville mig illa.

Sjukt att jag inte har ett skit att skriva om men det ændå blir hyffsat långa inlægg. Førlåt før det.
(Førresten så læste Kim min blogg hæromdagen och påpekade att jag inte fått någon jævla kommentar alls, så kan inte någon bara vara snæll och skriva vad fan som helst så att Kim inte hånar mig resten av livet???) Tack i førhand.
PUSS ♥


Maja

Nu får du en kommentar! Tycker du verka sköta dig bra trots all kaos, själv sitter man i biblioteket och fösöker tvinga fram ord att skriva i min PM, går ju sådär. Men imorgon ska jag ner till skåne! Ha det bra puss


Antonioolivia

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.



PUBLICERAT: 2011-09-20, 13:05:05 | URL: http://antonioolivia.blog-howto.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: