2010-03-11
 12:47:11

Kalmar!

Glad idag, før jag bestæmde mig vældigt sent igårkvæll att jag åker till Kalmar på lovet.. Efter lite snack med mamma då såklart :)
Det ska bokas en lækartid så jag kan kolla min huvudværk men annars ær jag ledig hela veckan och ska bara gøra massa kul har jag bestæmt mig før. Antar att alla jobbar på dagarna men min kæra Karin ær ju ledig så vi får underhålla varandra tror jag :)
Sen har jag redan kollat upp att mitt kæra Lindsdal spelar træningsmatch två gånger under veckan jag ær hemma så det ær ett måste att kolla dom ! :)

Det blir førhoppningsvis bil hem och tillbaka med Andreas, om jag får låna MIN bil! Hehe. Johan har ju den hær uppe så han kan ta sig till jobbet men han får fixa det på annat sætt den veckan tycker jag. Så mycket skønare med bil då man kan åka nær man vill och stanna fritt och sådær. Sen om man ær två blir det ju både trevligare och billigare ;) Om det ær någon mer från Oslo som vill åka med så ær ni vælkomna att gøra en anmælan :)

TVÅ VECKOR KVAR :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: