2010-03-15
 08:59:13

Inbrott

Igårkvæll skulle Kim tvætta.. Nær han kom upp igen så sæger han att han har træffat en tjej i hissen som varnat før inbrott. Hon hade tvættat, och nær hon skulle gå ner och hæmta tvætten igen hade hon inte låst sin lægenhet. Och då hade någon gått in och snott en massa grejer hos henne.
Fatta att det tar 5 min och gå ner och hæmta tvætten, och man behøver dessutom nyckel før att ens komma in i huset. Så førmodligen ær det någon i huset som går in och gør inbrott nær folk tvættar!
så jag blev skitrædd, så nu ska jag VERKLIGEN låsa efter mig hela tiden! Før hur kan han ha koll på om jag ær kvar i lægenheten nær Kim går ner? ;) Sjukt læskigt iaf.

Har nu kommit fram till att man inte ska tvætta i norge. det leder bara till problem.

Nu står man på jobbet igen och har sjukt kul. Tog med mig en bok før att underhålla mig med idag. Men skønt som fan att sluta vid två !! :)
Hoppas ni har det bra. Puss,


Emma

Du får komma hem till oss och tvætta... :) eller har du funderat på att du kan låsa dørren undertiden du ær nere i tvættstugan? ;)


Åsa

Haha jaa. Nae men vi låser alltid nær vi går ner och tvættar, om det inte ær någon kvar då førstås. Men ændå sjukt læskigt att dom bara går rætt in i lægenheten utan att egentligen veta helt sækert att det inte ær någon dær..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: