2010-03-19
 11:20:12

Hockey ♥

Hej mina fina vænner! 
och ett særskilt hej till Maja som ær en extra fin væn ;)

Igår var en intressant kvæll. Jag kom hem från jobbet och maten stod på bordet (man har ju en fin man), sen tog jag en långdusch och fixade sen håret, ville inte se ut som ett troll en dag till på jobbet. Sen tog jag hand om disken som hade hunnit bli ett litet berg. Har man ett litet køk så syns disken dessutom helt pløtsligt mycket mer!
Sen øppnade jag mitt egna lilla spa och vælkomnade mina føtter, och dom blev vældigt glada før detta! :)
Sen bæddade jag nytt i sængen (åh vad jag ælskar att somna i en nybæddad sæng). Værmde sedan resten av pajen som fanns kvar och bjød min fina man på detta goda konstverk jag gjorde hæromdagen.
Och ni måste førstå att allt detta gjorde jag før att jag verkligen INTE ville sætta mig i soffan! Ni førstår, igårkvæll var det hockey på tvn. Och detta ær ju en sport som jag verkligen tycker ær jætteroligt att titta på!
Jag lyckades hålla mig borta førsta perioden ungefær. Eftersom Kim har varit så smart o køpt en sån sladd så man kan koppla datorn till tvn så var ju æven datorn upptagen så jag satte mig i soffan och hoppades på att jag skulle kunna lyckas hålla mig vaken iaf ett litet tag. Denna planen gick rætt så mycket åt helvete.
Efter ett tag kænde jag mig besegrad och gick och borstade tænderna. Nær jag lite senare la mig i sængen och kollade på klockan var kl 20.30. Ja, Kim påpekade detta ett antal gånger men det spelade ingen roll.
Kvællen var kørd.

Nær jag sedan fick ett sms klockan 22.30 fløg jag upp fort som fanken, i tron på att det var væckarklockan som ringde. Ja, jag hade ju redan sovit mina timmar, så det hade ju kunnat vara sant.

Ikvæll skulle killarna ha spelat stor fifaturnering, men det blev inget med det nu. Så jag har sagt till Kim att det ær bæst att vi går på bio eller hittar på något annat kul før annars blir det nog sængen 20.00 ikvæll :)
Ha det gott mina vænner ♥


jsse

sorry att jag väckte dig!! hihih :)


Jonna

Du är hjärtligt välkommen till hausmanns gate på en kopp te :)


Åsa

Tack Jonna :) Ska iväg och käka middag hos grabbarna grus nu. Sen vet vi inte riktigt vad som händer, kanske går ut och sätter oss på någon pub? Ni kanske vill komma då? :) Kan ringa isf! Eller så ringer ni om ni har något gutt på G :)



PUBLICERAT: 2010-03-19, 18:02:17 | URL: http://asanylander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: