2010-03-16
 17:41:06

Helt slut !!

Usch, kom precis ut ur duschen efter ett träningspass med Kim. Han tar ju död på en! Vi skulle gått till gymmet och sprungit på löpbandet men vi bestämde oss för att ta en löprunda ute istället.
Och ja, en löprunda blev det. Fy fan vad vi sprang.
Jag ser inte fram emot fotbollscomebacken längre. Jag kommer vara död efter uppvärmningsvarvet.

Nu står Kim i duschen och sen blir det att gå och handla mat. Det är helt tomt i både kyl och frys ;)

Imorgon ska jag åka med Emma, hon som kör maten på jobbet nu, så då börjar jag halv sju på morgonen. Kul! Plus att jag inte ens hittar dit där vi ska träffas. Så det blir tidigt imorgon bitti..
Ska även åka med på fredag morgon, för sen tisdagen efter lovet ska jag köra själv. Är lite nervös för det om jag ska vara ärlig... :S

Ha det gott mina vänner ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: