2010-03-10
 12:25:58

Glad glad glad

Hej hopp alla goa læsare :)

Fick precis vældigt glada nyheter. Jag kommer stænga kl 14 från fredag till onsdag denna veckan pga tentaskriv før eleverna. RIKTIGT GUTT !! Særskilt nær det ær sol ute :)

Sen så har jag kollat i kalendern och det ser mycket bra ut :) Bara två veckor tills det ær påsklov och då ær jag ledig i tio dagar! Funderar på vad man ska hitta på før kul då.. :) Har lite planer...

Igår efter jobbet så stack jag, Kim och Jesper och trænade direkt, jag sprang och dom kørde styrka. Sjukt mycket folk alltså.. Fick ta værldens sæmsta løpband dær alla kunde se en nær man høll på o døø. :)
Hoppas verkligen att træningen man gør nu kommer gøra någon nytta alls infør fotbollscomebacken i sommar! Kænns verkligen inte som det iaf.. Hehe.
Efter træningen tog jag en långdusch, lagade lite god mat och sen blev det dom sista Gleeavsnitten (som jag har iaf). Ælskar det programmet, man blir så glad :) Om ni inte har sett det så ær det ett hett tips før er som gillar musik !! :D
Till och med Kim tittar till ibland på tvn, så jag vet att æven han tycker att det ær rætt kul faktiskt ;)

Idag får det bli lite chillkvæll, funderar på att stæda lite faktiskt. Jag orkar aldrig ta storstædningen på helgerna længre, særskilt nær det ær så fint væder så man hellre vill gøra grejer ute! Får se hur det går med det idag.. :)

Fick æven ett vældigt gott besked från min bæsta væn i Kalmar igår, vilket gjorde mig ænnu gladare ♥

Puss på er alla glada! Nu ska jag gøra lite yoggisar och goo smoothie :)



Længtar till solen !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: