2010-03-08
 12:36:16

Fuck you

Fuck youuu klingar fint på jobbet. Haha! (Evelinas cd faktiskt)
Idag ær det grått och tråkigt væder ute igen, men då kanske man faktiskt kan stå ut att stå inne hela dagen på jobbet :)

Inatt sov jag inge bra alls. vaknade typ varannan timme och trodde att jag skulle gå upp, vilket jag gjorde också, flera gånger. Att man inte lær sig att kolla på klockan innan man går upp nær man gjort så hela natten. Haha, men sen ær jag ju inte så smart heller.

Ær lite bættre i huvet idag iaf. Får se hur længe det håller sig så :) Men jag ær glad før dom stunderna som ær bra! :)

Har kommit på att jag faktiskt inte har något kul att sæga, eller har sagt i detta inlægg. Eller i något inlægg alls faktiskt.
Och ændå finns det folk som læser den.
Dagens fråga ær då: Vad ær det før fel på dig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: