2010-03-31
 14:14:11

Förlåt!

Förlåt för dåligt bloggande, men det är full fart hela tiden!

Jag överlevde träningen i måndags. Men var sjukt trött. Haha :) Och jag har aldrig haft sån här träningsvärk innan kan jag säga! Haha.
Efter träningen i måndags kom Cim förbi och snackade i några timmar :)

Igår åkte jag in till stan vid tiotiden och fixade lite olika grejer. Sen gick jag till eniro där jag höll Fia sällskap ett tag innan vi gick vidare mot en lunch i stan :) Vill bara säga att när jag satt och väntade på Fia fick jag två väldigt positiva samtal på tio minuter! Haha. Tänk vilken lättnad man kan känna på bara tio minuter!
Fick iaf klartecken på att jag får jobb på posten i sommar! Och även att Karin kommer jobba exakt samma veckor som mig så det var väldigt kul :)
Sen fick jag ett väldigt kul samtal som förmodligen (hoppashoppashoppas) leder till jobb efter sommarn. Berättar mer när det är klart :)

Efter lunchen var det två timmar tills jag skulle möta Stina i stan så jag följde med Fia tillbaka till eniro och höll dom lite sällskap. Var väldigt lugnt i telefonerna där så dom var glada över lite sällskap :)

Vid halv tre gick jag in och mötte Stina för lite glassätande och mys! Sen åkte vi ut mot Smebban och jag hängde med till kören och hälsade på lite :) Mycket trevligt!
Efter det gick bilen in mot stan för att hämta upp Karin och sen köra tillbaka till Smedby för lite gleemys och sen sov både Stina och Karin hos mig :)
Det enda negativa med det var att jag lovade dom att köra dom till skolan imorse. Haha. Nemen det gick så fint så. Åkte hem och sov en timme efter.
När jag vaknat till lite gjorde jag mig iordning och åt frukost och sen åkte jag in till stan för ett litet läkarbesök.
Var som jag trodde inget allvarligt. Men jag har spänningshuvudvärk så jag ska testa massa olika grejer för att kunna slappna av ordentligt. Så nu blir det spikmatta varje dag!
Sen när jag kommer tillbaka till Sverige ska jag på akupunktur. Stavas det så?! :)

Nu har jag precis tagit mig ett långt bad och gjort matbeställning till jobbet till nästa vecka. Så nu blir det att göra sig iordning och ladda för bowling med Malin, Stina och Alex vid fyra! Ska bli så mys så :)

Nu måste jag springa. Puss! ♥


Syskonen på min bal 2008 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: