2010-03-25
 20:50:20

El?

Jag har en klump i magen.
Vi har inte fått en enda elräkning sen vi flyttade in här i oktober, och det ska inte ingå el. Jag har skrivit massa sms till hon som vi hyr lägenheten av men hon svarar aldrig när jag frågar det. Så nu går man bara och väntar på en elräkning som kommer bli så jävla dyr. Men vad kan man göra? Vi vet inte vad vi har för elbolag så man kan ju inte direkt ringa. Och så länge hon inte svarar så finns det inget vi kan göra.
Så nu håller jag verkligen alla tummar för att elen ingår ändå, på något sätt. Vi betalar ju fasen 8000 i hyra för vår etta på 25 kvadrat...

Nu har jag iaf packat färdigt. Skönt! Jag gick direkt till Jesper och Andreas efter jobbet och hämtade tvätten som jag lämnade där igår. Ja vi var ju förresten där igår, jag, Emma och Tim. Och så var Jesper och Karro hemma. Vi spelade plump, för tredje gången på en vecka, och bara umgicks. Det var jättemysigt.
Och eftersom vår tvättstuga är åt helvete som jag nämnt någon gång, hehe, så tog jag tillfället i akt och tvättade där igår. Men det hann inte bli torrt så jag lämnade kvar det i torktumlaren över natten.
Så då fick jag iaf tvätten ren och fin nu innan vi åker.
När jag kom hem så hade jag så ont i huvet så jag fick lägga mig och vila lite. Sen tog jag mig en lång och skön dusch, så jag kunde laga lite middag och nu packa. Skönt o ha det färdigt! Kim har spelat nhl nästan hela tiden sen han kom hem, så han har inte ens börjat packa än, plus att han fått för sig att han ska ut och springa ikväll också. Hehe, fattar inte hur han orkar nuuu :)
Aja. Nu ska jag nog kolla lite film eller nåt innan jag ska sova. Natti natti mina kära vänner :)



 


Något jag längtat efter 
är att få gosa med min fina Alfons,
och nu får jag göra det varje kvälli en vecka :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: