2010-03-31
 22:29:36

Det är något speciellt med Kalmar..

Bowlingen var mysig. Men det gick skit för min del. Kunde inte riktigt koncentrera mig när det finns så mycket att prata om! Haha :)
Efter bowlingen stack vi och köpte hem lite mat och åkte hem till mig där vi åt och pratade vidare :) Stina stack iväg på träning så Malin, Alex och jag gjorde oss lite kaffe och spelade plump.
Men vi var så sjukt trötta så dom åkte hem runt niotiden. Sen dess har jag städat lite, vattnat blommorna i hela huset och äntligen hunnit titta runt lite på datorn.
Eftersom Kim nu kanske kommer flytta hem till sommarn också (:D), så har vi bestämt att börja kolla efter lägenhet så fort vi har det säkert med jobb och så. Men nu har det ju kanske löst sig iaf för min del. Så det känns skönt. Kunde iaf inte låta bli att titta lite på lägenheter nu. Fanns någon bra, men vi får nog vänta liiiite till :)

Vetifan vad som hände nyss men jag fick världens huvudvärk. Askonstigt. Gör ont som fan när jag rör munnen/käken. Brukar ha ont men inte såhär ont! Så nu blir det nog sängen och tv resten av kvällen. Orkar inte sitta här mer.
Imorgon ska jag träffa min Kim. Länge sen nu och jag saknar honom. Hoppas verkligen att han flyttar hem nu, för nu kan jag inte förstå hur jag skulle klarat mig utan honom ♥

Fick förresten ett fint sms nyss. Här går man och är orolig i flera månader och så löser sig kanske allt på bara några dagar. 
Det är väl något speciellt med Kalmar.
Nej nu blir det verkligen sängen. Natti natti!



Jag älskar dig ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: