2010-03-07
 10:22:14

Another day with HUVUDVÄRK

Hej alla glada.

Igår hade vi mycket mysigt planerat..

Jag skulle träna: sprang 2½ kilometer innan jag var tvungen att bryta och gå och lägga mig i soffan på gymmet för mitt huvud höll på att sprängas.

Vi skulle åka skridskor: jag fick stanna hemma och sova i tre timmar för jag hade för ont i huvet för att ens ta mig någonstans.

Jag skulle laga god lördagsmiddag: jag sov, kim blev hungrig och han lagade spagetti och köttfärssås.

Jag kunde faktiskt diska efter några timmar i sängen iaf. och sen tog jag mig till Emma och Jossan efter en film i soffan. det blev lite melodifestival och film. Jonnsan var ju med också :)
Kvällen var det bästa på hela dagen, och jag mådde ganska okej.

Vaknade idag kallsvettig och världens huvudvärk igen. Så det blir sängen hela dagen så jag kan jobba imorgon.
Börjar bli trött på det här nu. Varje helg ser likadan ut.
Fy för huvudvärk.

Tur iaf att jag har min Kim som ramlade in glad och go inatt. Kanske är därför jag har sån huvudvärk idag, jag blev full av hans andedräkt.. :)

Hade varit kul om man kunde komma ut lite i solen idag. har varit riktigt fint väder här nu hela veckan! Då blir man lite piggare iaf :)
nehe, nu blir det en film till tror jag. andra för denna dagen. och klockan är kvart över tio.

Tänker på er där hemma! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: