2010-03-12
 12:48:57

12 mars, ja det ær det. Idag. Faktiskt.

Sjukt tråkigt på jobbet idag. Det ær som sagt tentaskrivning, så det ær totalt døtt hær. Och dom elever som ska skriva ikvæll som kommer hit (inte många) kan inte køpa något ændå før kortautomaten funkar inte. Inte ens reservløsning. Great.

Har førøvrigt ont i mina høfter. Jag sprang vældigt långt på løpbandet igår (tænker inte sæga hur långt, men vældigt långt) och det kænns i mina høfter idag plus att jag står och hænger som en jævla kossa på jobbet varje dag. Kommer, som Kim alltid sæger, vara en sån tant som har værldens sæmsta hållning nær jag ær gammal. Great.

Idag ska jag stæda efter jobbet. Kul, men jag tror jag slænger mig i soffan en stund och tar en liten snabbsovstund innan faktiskt. Great.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: