2010-06-22
 16:47:30

Vm,

Alltså vad fan är det som händer? Rött kort i varenda jäkla match och sjukt tråkigt spel. Blä. Varje gång det nu händer att jag ser en match så blir jag trött och uttråkad och tänker att det absolut är sista gången.

Igårkväll var det förresten fotbollskväll igen, jag mötte upp Kim, Sebbe och Andreas och så åkte vi till stensö och spelade minigolf. Jag ledde i början men vet ju hur tjuriga dom blir när dom inte får vinna så jag la mig sen.. Bara så ni vet.
Sen åkte vi hem till Sebbe och Emelie och tittade på spanien-honduras. ändå en okej match, men var väl mest för att jag satt och pratade med emelie största delen av matchen, hehehe. Det bjöds även på kaffe och rabarberpaj med vaniljsås! SJUKT GOTT :D

Idag har jag jobbat hela dagen på posten, och jag är fortfarande helt slut. Men kände att jag inte bara kan ligga inne hela kvällen så om någon timme ska jag, Malin och Stina träffas och hitta på något mys :)

Nu ska jag lägga in massa bilder på facebook tänkte jag.. Puss ♥


Troyalida

Great work,webmaster,nice design!



PUBLICERAT: 2011-03-28, 07:37:59 | URL: http://troyalida.bloglyric.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: