2010-06-09
 10:17:58

Present?

Hej hopp!
Ska snart börja göra mig iordning för en dag på stan med mina tjejer. Behövs inhandlas lite studentpresenter tror jag nog :) För första året har jag iaf koll på vad jag ska köpa, haha.
Imorgon är det dags för första studenten, det blir Växjö och min kusin Jonte som tar studenten. Sen på fredag är det ju Jenny och min fina vän Karin som springer ut. Har även en examen på fredag som jag hoppas ska hinnas med!
Finns ju inget bättre än studenter fan. Man blir ju så glad :D Sjukt orättvist bara att vi var dom enda på typ 70 år som hade regn på studenten. Men vi var lika glada för det, hehe :)
Hade tänkt lägga upp en bild från studenten, men jag sitter på Kims mammas dator och det går tydligen inte kopiera från facebook, där jag har lite bilder. Så ni får helt enkelt klara er utan det idag :) Tihi.

Ikväll är det dags för match igen, alaget ska åka till Rödsle och spela, och jag ska med och sitta på bänken även idag :) Kuligt! Nu är det fan dags för lite vinst tror jag nog.

Ha en fin dag, får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan samling. Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: