2010-06-21
 07:41:03

Trött trött trötttttt.

Godmorgon... Idag är jag uppe med tuppen. Och det är inte för att jag är så pigg och inte kan sova. Nej nej. Idag är det fullt på allmanackan igen och jag är (om det går) ändå tröttare än igår.
Men jag får helt enkelt försöka leva mig igenom denna dagen, för imorgon är jag helledig och ska vara det också. Jag ska försöka att inte planera in någonting. Hoppas bara solen är framme så man kan njuta av den.

Ska alltså iväg på möte snart, och efter det blir det jobb :) Dom behövde lite hjälp på posten idag så då ställer man ju upp :) Bästa Karin ska också jobba så det blir gutt.

För er som inte vet så är det nu EN VECKA kvar tills vi tar vårt pick och pack och sticker till Egypten !!!!!!


Sjukt grymt :)


karin

"Men jag får helt enkelt försöka leva mig igenom denna dagen, för imorgon är jag helledig och ska vara det också. Jag ska försöka att inte planera in någonting." - hahahaha, började asgarva när jag läste detta. Typiskt att det blir jobb imorgon ;) Men tänk å stålarna! ÅH bästa bästa bästa du, en fjuttig vecka kvar sen drar viiiiiiii :D iiiiiii. Underbar flummig eftermiddag med dig idag! <3



PUBLICERAT: 2010-06-21, 17:22:18 | URL: http://blondinkarin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: