2010-06-12
 09:09:32

Trött och seg..

Godmorgon!
Sjukt trött idag, men det var bara att tvinga sig upp.. Ska snart gå bort till Karin och hämta min bil och köra ut till Lindsdal för en träning. Det var sol när jag vaknade men nu ser det mörkt ut igen, trist som fan för efter träningen idag ska vi hänga med laget och spela lite brännboll, kubb och sådär. Och om solen kommer fram blir det kanske ett dopp i Tottis pool :) Hoppas på en toppendag!

Igår tog min fina vän Karin studenten, helt sjukt. Man går ju runt som ett stort leende hela tiden, tog typ 200 kort, haha. Det förstörde dock lite att det regnade hela dagen.. Men det var en väldigt mysig dag ändå, och jag är sjukt avis på alla som tar studenten !! Kommer aldrig glömma lyckan som exploderar när man springer ut. Helt stört.

Nu ska jag gå och pussa lite på Kim och sen sticka iväg. Ha en kanondag, lägger in lite bilder från igår senare ikväll när jag kommer hem ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: