2010-06-01
 10:11:01

Tisdag

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen hos älskling, äter nu lite frukost och ska snart in till stan.. Skulle ju fixa en ny svensk bankdosa igår, för min har ballat ur... Men fick lite bråttom innan igår och hittade inte den gamla, men tänkte att det säkert skulle gå fint ändå. Men nej.
Så det var bara att leta upp den ur tiotusen väskor igår och åka på ett nytt besök idag.

Träningen igår gick fint, förutom att jag höll på att dö. Haha. Konditionen är inte på topp och det är då inte så lägligt med 2 löpövningar under en träning. Tack för den, coach !!
Men jag kämpade mig igenom den levande, och det känns ju som tur är mycket bättre efteråt. Har ännu inte fått någon vidare träningsvärk, men jag är säker på att den kommer.

Idag är det full fart igen, efter stan ska jag hem till Smebban och gå på en promenad med Cim. Sen klockan 1 kommer mina kära vänner, Malin och Stina (tror jag?). Mamsen och jag var ju på Ikea igår, och hittade två stycken byråsar (säger man så?) med perfekt storlek, jag är inte så himla förtjust i utseéndet, men det får gå ändå ;) Så dom ska vi hjälpas åt att sätta ihop idag. Lite senare kommer även Alex direkt från skolan :)
Sen ska vi gosa hela dagen/kvällen. Har saknat mina tjejer!

Nu har jag ätit färdigt och ska pussa lite på Kim innan jag sticker vidare. Hörs senare




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: