2010-06-08
 16:59:43

Tisdag är det idag jaoo.

En alldeles förträfflig dag med mina kära vänner. Vi började med ett besök på Ikea, lunch (och efterrätt såklart) och sen lite shopping. Kan inte riktigt berätta vad jag köpte än, lite hemlis för vissa, men det blev storhandling (på sitt egna lilla sätt) iaf! Haha.
Sedan vidare till Netonnet för lite tittande. Karin mötte sedan upp oss på Ica där vi handlade mjölk till kaffet som det bjöds på hemma hos Malin. Mysig dag!
Tog massa mysiga bilder på hundpromenaden med Mitzi, som jag tänkte bjuda på :)
BTW. ÄLSKAR MIN KAMERA :D


Stinis var med på Ikea innan hennes möte :)


En glad Karin :)


En glad Alex :)


En glad Malin :)


En väldigt fin Mitzi!


En väldigt mongo Åsa


En lite mindre mongo Åsa

Det var det jag hade att bjuda på idag. Nu ska jag städa iordning lite här, sen ikväll ska jag träffa Kimsing.
Ha det gott och det då va.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: