2010-06-09
 23:20:42

Systrarna Wallers kamp om....

Vi tog ju sedan bussen mot Rödsle där vi spelade lika, 2-2. Åt helvete med rättvisa nu alltså. Vi hade hela matchen och dom får in såna turmål. Sjukt förbannad blir man. Men fick iaf med oss en poäng och nu är det bara vinst som gäller nästa match annars skjuter jag sönder nån.
Fick hoppa in när det var två minuter kvar i första halvlek när Alex blev skadad, och spelade hela andra halvlek. Som forward denna gång faktiskt ;) Gillade mitt vänsterbacksinhopp förra matchen annars.. Hehe.

Jag har världens bästa lagkamrater och två som vet hur man underhåller en på en bussresa är systrarna Waller så jag bjuder på lite fina bilder...










Sen snodde lillasyster Felicia uppmärksamheten en stund. Genom att stoppa körsbärstomater i munnen och det gjorde ju succé.









Då blev storasyster Sofie lite sur för att uppmärksamheten togs från henne...



Så då försökte vi istället med att slå "Denstoraochmagiskatysklandsbilden". Gick sådär, eller vad tycker ni?




Den äkta och helt underbara...

Nu ska jag sova. Tidig morgon imorgon igen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: