2010-06-21
 17:24:19

Syskon :)

Hej hallå!

Eftersom vår kära mamma i lördags fick våra presenter så kan jag nu avslöja vad hon fick för nåt :)
Vid jul åkte jag och mina bröder in till stan, ställde oss i tshirt i sjukt många minusgrader, skulle se glada och avslappnade ut för att..




bli fotograferade :)

Tänkte lägga upp några av bilderna så ni får se, vi gjorde alltså en hel tavelvägg med fina bilder på oss, sammanlagt blev det 10 foton, ett stort och 9 små med svarta snygga ramar till.
Sen så tog vi även varsitt porträtt som jag framkallade stora till mamma och pappa, och så fick farfar och mormor tre porträttbilder på oss med.
Alla blev jätteglada för sina foton så det var kul :)











Simon


Johan


Och så jag.

Bilderna är tagna av Johanna Torstensson, tack så hemskt mycket för hjälpen !! Vi är supernöjda :)


therese

jag har släktingar i borgholm, men vi brukar (brukade) hålla till i vedborm, där vi hade en stuga i massa år tillsammans med mina kusiner osv. i år ska jag dit med min pappa och min bror, tror vi skulle hålla till i köpingsvik MEN haha, jag kan missminna mig :)



PUBLICERAT: 2010-06-22, 16:45:20 | URL: http://sittingwaitingwishing.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: