2010-06-15
 10:03:57

Stagnelius...

Halloj!

Idag är det dags för våra kära Stagneliuselever att ta studenten. Jag kan inte låta bli att bli tjurig. Jag vill också.
Jaja. Jag får väl försöka vara glad för mina vänners skull idag, hehe. Det blir tre studentskivor, fast avrundat till två. Först blir det hos min fina vän Stina och sen ut till Lindsdal och fira Amanda och Sara (som ska ha sin tillsammans..)
Sen avslutas kvällen med utgång!

Det är min första utgång i Kalmar sen jag flyttade hem.. Inget slår utgångarna i Oslo, så är det bara. Så jag har inga vidare förväntningar direkt :)
Men det ska bli kul att man nu kan gå ut och festa och faktiskt känna några stycken, hände ju inte så ofta i Oslo direkt... :)

Har precis duschat och ska snart göra mig iordning för dagen, försöker titta ut genom fönstret och fatta hur vädret är idag, men blir inte direkt klokare av det..
Nu blir det att ställa sig under hårfönen en stund... :) Puss ♥


Grattis Stina !!


Eivindgry

I found your blog on google. I think your blog is the best :)



PUBLICERAT: 2011-06-10, 15:42:14 | URL: http://eivindgry.blognownow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: