2010-06-03
 22:45:45

Sooolonsdag!

Hej!
Har haft fullt upp idag så har inte hunnit skriva nåt :)

Dagen började med ett litet solpass ute i trädgården igen, men inte särskilt länge för jag ringde Kim och väckte honom (han var ute igår så är alltid extra kul att väcka honom då..) och då var det bestämt att det skulle bli grillning på långviken idag!
Så jag tog mitt pick och pack och åkte in till honom och bevakade honom när han åt frukost, haha. Jag hatar när folk tittar på mig när jag äter så då måste man ju göra samma tillbaka.. :)
Sen tog vi maten och filt och trampade bort mot Långviken. Hann ligga där någon halvtimme innan Sebbe kom med grillen och ser allmänt förvirrad ut.. "Fan, har någon av er tändare??"     TJENA.

Japp. Så inte blev det någon grillning på långviken idag inte, vi låg kvar en stund men blev snabbt hungriga så jag fick laga mat i köket istället medans killarna spelade fifa. Allt är precis som vanligt... :)
Det var gott med mat iaf, och efter det gick Sebbe hem och vi tog en vilostund. Sjukt trötta.
När klockan ringde stack Kim till verkstan med sin bil och jag tog min filt och gick ner och ta mig på innergården vid lägenheten, skönt som fan :) Har längtat så efter sommarn nu efter en cpkall vinter i Oslo! ;)

Träningen idag gick okej, blir så förbannad på mig själv att jag inte orkar, men det är väl inte så konstigt när jag knappt har rört mig på flera månader. Men när man vill så mycket så är det tråkigt iaf..
Imorgon blir det iaf "comeback" för mig, det blir match med blaget mot Ifk Kalmar :) Ska bli kul att dra på sig matchkläderna! Sen får vi se hur det går, men det är en annan femma :) Kul ska det bli iaf!

Nu ska jag sova för jag är helt slut. Puss ♥


Älskling på Gran Canaria :)

Ps. Jag har bränt sönder hela mig typ (haha), så kanske ska undvika solen imorgon, har ju ändå match så det blir uppladdning för fulla muggar :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: