2010-06-14
 23:22:13

Smålandscupen

Hej svejs!
Har precis bäddat ner mig i sängen efter att ha varit i Växjö och spelat match i Smålandscupen. Vi gjorde 1-0 efter ca 2 min, 2-0 5e min, och efter 13 min var ställningen 4-0. Inte helt fel :)
Matchen slutade till slut med 7-0, så nu är vi vidare till kvartsfinal! :)
Har ju vunnit cupen tre år i rad, så det är bara att ta den fjärde nu.. :)

Spelade första halvlek och ca 10 min in i andra innan jag var helt slut. Haha. Benen var som spagetti. Var iaf riktigt gutt att få vinna! (Fick även sätta dit ett litet mål också, årets första..) så det var kuuul :)

Nu ska jag sova, för imorgon är det studentfirande igen för hela slanten !!! Puss ♥


Smålandsmästare 2008 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: