2010-06-13
 22:59:49

ONT!

Åh jag blir så förbannad. Det är något fel på min hals och det är så jävla jobbigt så jag håller på och gå under.
Varje kväll svullnar den upp och jag kan inte svälja och det gör pissont att prata. Jag känner mig trött och hängig, och jag är allmänt otrevlig och äcklig. FAN.

Karin åkte precis hem och vi har haft lika mysigt som vanligt. Grillade med familjen först och satt och pratade en massa. Sen gick vi upp och kollade på ett fint gleeavsnitt (BÄST), och sen kollade vi en massa på internet inför resan och sådär.
KOMMER BLI SÅ JÄVLA BRA !!! Längtar så förbannat till lite ledigt och sol, två saker som tydligen inte har velat hänga ihop än så länge...


15 DAGAR KVAR !!!


Anonym

Åh, bästisbus! Lika mysigt som alltid var det ja!!! Fan vad jag taggar egypten nu :DDDD Hoppas värdeprognoserna stämmer och håller i sig! :D puss!



PUBLICERAT: 2010-06-17, 22:41:45 | URL: http://blondinkarin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: