2010-06-09
 23:00:50

Nyklippt vän!

Idag har jag återigen hängt med mina fina flickor. Alex klippte sig jättekort så vi hängde med som stöd, eller var tänkt så men vi kom när hon var klar typ... :) Hon blev jättefin och passade verkligen i det! :D
Fick iaf köpt studentpresenter, skönt som fan att ha det klart eftersom det är dags snart.. Hehe ;) Ute i sista sek som vanligt...
Köpte även en bikini (galen i dom som jag är..), ett par sköna shorts och ett par högklackade skor som var lite sommarfina! Körde ut till Netonnet en sväng också och inhandlade en extern hårddisk till min dator. Den är helt fullproppad med foton nu och har en känsla av att den kommer lägga av snart så jag räddar mina bilder medans jag kan helt enkelt :)

Tänkte bjuda på lite för och efterbilder på Alexandras frisyr. Lägger även in ett inlägg om matchen också.. :)

Före :)







Efter:






Så fint så fint :)


Malin

Ja det blev skitsnyggt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: