2010-06-02
 16:38:15

Mysdag i solen med mina fina vänner!

Halloj!
Har hunnit sitta ganska länge ute i solen och stekt idag, även fast hela förmiddagen gick åt städning!
Satte mig först nere i trädgården med tidningen och frukosten och njöt. Vid halv två tog jag en minilunch innan jag åkte in och hämtade Stina på Stagg! Under tiden fick jag ett sms av Karin att hon satt i slottsparken och mös, så vi kom på den fina idén att överraska vår vän Karin. Problemet var bara att vi inte visste riktigt vart i slottsparken hon låg, förutom vid en bro. Finns ju en del broar vid slottet, så vi gick runt och letade en stund.. Sen ser vi en tjej som är ganska lik Karin, och vi vågar inte riktigt gå fram och titta... Så jag ställer mig och ropar lite tyst "Karin...", men hon reagerar inte, så jag testar ett par gånger till. Ingenting.
Jag testar att ringa hennes mobil, men varken något svar eller någon reaktion på tjejen. Så vi ger upp och går vidare. Visar sig att tjejen absolut inte var Karin, för efter en bit möter vi den "riktiga" och hon blev superglad! Så vi slog oss ner på min medtagna filt, som nu är ett fint litet tillbehör till min bil tänkte jag ;)

Mysigt! Vi låg där i nästan två timmar och pratade om allt som hänt sen vi sågs sist.. Kom hem för en stund sen och har hunnit få i mig lite mat. Nu är det chill i en timme tills bilen går mot Lindsdal och ännu en träning! Ska bli skönt att springa av sig lite i det fina vädret :)

Ha en fin dag ♥


Gammal bild på hela fotbollsgymnasiegänget! Bilden är tagen i Spanien på
ett av träningslägrena :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: