2010-06-06
 17:44:53

Minigolf i solen!

Är hemma och laddar om batterierna en stund. Det blev inte minigolf med Kim (han var för trött av någon anledning) men det blev minigolf med Stina och Malin! :) Och vi slog till stort och åkte över till Öland och skulle spela på äventyrsgolfen, men då har dom på något sätt tänkt att det är smart att ha öppet 16-19 (PÅ EN SÖNDAG??!) så vi åkte till Saxnäs istället och det var ju minst lika mysigt det. Får bli äventyrsgolfen någon annan dag :) Ska väl tilläggas att jag vann också.... ;)

Efter Öland åkte jag direkt ner till Tingbyskans och tittade på Smedbys herrar mot Tingsryd. Nu hade ju Kim vaknat och till och med cyklat med sin far ut till Smedby - sjukt imponerad !!
Smedby vann iaf med 5-0 och det var sjukt varmt.

Var ju även på Siba och ordnade min kamera så nu funkar den! Tog lite fina kort på golfen, så jag bjuder på dom idag..


Fullt fokus...





Fina vänner :)


Så härlig bild! :)

Nu ska jag vila innan jag ska ta bilen in till älskling! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: