2010-06-06
 10:12:14

Min lördag. En dag för sent.

Börjar bli ett mönster nu... För mycket att göra, för trött, och alldeles för mycket träningsvärk..
Kan inte röra mig nu. Det är konstaterat. Jag är en zombie.
Men kul har jag! OJA! Älskar detta. Det är fotboll varje dag. Igår var det dags igen. Hoppade på bussen till Husqvarna. Trivdes som attan på bussen med mina tjejer, och livet är ju kungligt med Fia som sällskap. Lägg då till Lejonkungen på tvn också (kan det bli bättre?).
Bytte om till mysiga matchkläder, och tog plats på bänken med härliga tjejer till sällskap.
Jag mös.
Fattar inte hur jag har kunnat vara utan detta liv så pass länge, för det är ju där jag hör hemma.
Kanske låter konstigt, men vi förlorade men jag var faktiskt lika glad för det (klart man var besviken men vi var bra och det var orättvist som fan), men jag hade haft kul!
Förresten så fick jag hoppa in sista 30 som vänsterback och det var kul som fan, även om jag var helt slut i kroppen och inte orkade ett skit.
Men jag är glad!

Kvällen avslutades perfekt med filmmys med Fia, i soffan, med en stor godispåse. Somnade med ett leende på läpparna och det vet jag att jag kommer göra, varje dag, för nu är det fotbollsäsong som gäller igen.
Ledig idag, men imorgon är det träning igen!! Ber till gudarna att jag kan röra mig då...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: