2010-06-05
 09:45:03

Min fredag. En dag för sent.

Igår var en fullspäckad dag igen och när jag kom hem var jag ALLDELES för trött för att skriva. Och idag är jag lite stressad så det får bli en snabbuppdatering...
Vi började iaf dagen med att åka och köpa en kamera till mig! Det blev en Nikon D3000, glad glad glad (mindre glad idag dock när det står att det är något fel med minneskortet som följde med. Förbannad rättade sagt)
Sen skulle vi på skojakt åt Kim, ochhan hittade sig två par på skopunkten. Och då vet ni ju att man får ett par gratis om man köper ett par till, så han bjöd mig på ett par dojor också sötisen :)
Eftersom Sebbe skulle äta innan jobbet så blev det en lunch på Ikea, fin mat att ladda upp med inför matchen... Hehe..

Jag lämnade sedan av Sebbe till jobbet och Kim hemma och åkte vidare till Jennys bal i slottsparken! Karin, min lilla tjej, var suuuperfin (i min klänning, hehehe) och man blir ju så glad av att se alla så fina! :) Där träffade jag även Cim (Amy, förlåt Cim, men kommer aldrig lära mig...) och Fia! Det var länge sen så det var mysigt :) Vi satt uppe på vallen och tittade ner på alla balungdomar (gamling som man är), mysigt.
Blev sen hämtad av den andra Fia som var så snäll och skjutsade ut mig till samlingen i Lindsdal.

Ja, matchen gick bra. Vi vann med 2-0 och jag spelade hela, tro det eller ej. Fick även bli en innermittsplats i andra halvlek och jag höll på att . Haha. Men det går om man går på vilja, men det fick jag även känna av sen efter matchen. Min mage la av och jag var helt slut. Haha.
Skulle ju ha åkt med alaget idag och varit en hejdundrande hejaklack tillsammans med Ida, men nu ska jag med och sitta på bänken. Haha, Ida och jag som har planerat det här i flera veckor, lite besvikna blev vi allt. Men det ska bli kul att sitta på bänken iaf och få dra på sig dom nya alagsmatchkläderna :)
Så idag blir det en tripp till Husqvarna! :)

Nu ska jag dra upp Kimsing som ligger och sover bredvid mig för nu är det snart dags att åka ut till samlingen. Min bror snor nämligen min bil i helgen så då får man tigga skjuts :) Ha en fin dag! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: