2010-06-27
 23:31:47

Midsommardagen :)

Hej!
Kom på att jag glömt att skriva om gårdagen, så det får bli en snabbisuppdatering för jag ska sova snart..

Tog ju som sagt en frukost framför poolen hos Pontus igår morse (eller rättare sagt klockan 12..) vi låg sen kvar någon timme och pratade om kvällen som varit innan, sen packade vi ihop alla grejer och gick ner till Hamngrillen där vi mötte upp Amanda, Sara och Emma och åt lunch!
Sen gick vi återigen upp till Pontus och vi packade in våra grejer i min bil sen stack Kim och jag till borgholm och Sebbe. Där var det ett gäng trötta själar från dagen innan, hehe, så vi la oss på några filtar och snackade och mös :) Det bjöds även på lite jordgubbar som jag kom på att vi faktiskt missat att äta på fredagen (?!) ..
Efter någon timme åkte jag vidare till Malins farmor och farfar där Malin, Stina och Alex var, och jag tog en snabbdusch och så gjorde vi oss iordning lite och tog en promenad intill Borgholm där vi sen hängde hela kvällen.
Åt middag på restaurang, köpte glass och njöt i solen, gick runt och träffade en massa folk och hade kul som bara vi kan ha.
Världens mysigaste kväll! Klockan tolv gick vi tillbaka till stugan och Stina och Alex åkte hemåt Kalmar, men eftersom jag är en så snäll flickvän så lovade jag ju att köra hem Kim och gänget efter Strand, så Malin höll mig sällskap till klockan kvart i två tills jag åkte bort och hämtade upp killarna.
Basse hade tappat sin mobil så honom fick vi inte tag på, förrän han ringde och sa att han satt på bussen istället. Haha.
Men Kim hittade en annan ensam själ som fick åka med. Han slocknade efter några sekunder och sov stenhårt ända tills vi skulle släppa av han, och knappt då vaknade han till liv. Haha :)
Yeye, det var en himlans trevlig kväll iaf och vi somnade gott när vi kom hem vid halv fyra!

Hoppas ni hade en lika trevlig midsommarhelg som jag! Bilder pallar jag inte lägga in nu för det tar ju hundra år.. Får bli efter resan!

Kim åkte precis hem efter en mysig kväll med middag och fotboll. Om exakt 6 timmar ska vi hämta upp Karin i stan så nu måste jag få lite sömn.. Såg att det fanns internet precis bredvid hotellet så kommer nog några uppdateringar under resan kanske :) Annars hörs vi om en vecka! PUSS !! ♥


Finaste vännerna i världen!! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: