2010-06-04
 08:26:01

Match?

Ja idag är det dags för första matchen i år! Och jag kan inte röra mig, har världens hosta men det går inte för jag har ont! Haha. Fy fan det är inte lätt med träningsvärk.
Dessutom väckte min far mig för en timme sen och ville ha hjälp med bärning. Han ska åka till Linköping och lämna massa möbler till Johan och Jolins hus idag och sen åka till Stockholm och hämta hem ännu en familjemedlem till vårt hus. Alltså Simon till er som blir förvirrade..
Så han är idag väldigt ledsen för detta betyder ju att han missar min match idag. Mohaha.. Har försökt att förklara för honom att det inte är något att missa. För jag kommer själv missa. Om jag nu ens orkar springa dvs.

Nu är jag lite förvirrad för jag planerade ju hela min dag igår innan jag la mig, och tanken var inte att jag skulle bli väckt såhär tidigt och inte kunna somna om. Vad ska jag nu göra? Har ju en hel timme till godo!

Nu forsvann mina aao, sa nu maste jag typ starta om datorn eller nat for till varje gang detta hander har jag ju sjalvklart glomt bort vilken knapp man ska trycka for att fa tillbaka aao.


Haha, bjuder pa en mycket gammal bild fran Smedbytiden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: