2010-06-13
 09:33:50

Krig.

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen och håller nu på att kriga med datorn och min hårddisk som jag köpte häromdagen... Men det ska nog gå vägen tror jag nog.. Sen blir det att tömma datorn på massa gamla bilder som jag inte har nytta av men som jag inte vill göra mig av med helt. Och även lägga över alla dom andra bilderna då såklart så jag inte behöver oroa mig för att dom ska försvinna, för min dator lägger nog av snart känner jag på mig.

Det här var nog första natten sen jag kom hem som jag har sovit hela natten, brukar aldrig ha detta problem men har varit så mycket i huvet så jag har vaknat varje natt.. Hoppas jag kan fortsätta såhär nu, för det är riktigt jobbigt.

Ska fortsätta nu men återkommer nog om dagens händelser.. :) Puss!


Haha hittade en väldigt gammal bild på Johan och mig i Kroatien.. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: