2010-06-16
 12:23:36

Kanonfredag.

Sjukt lyckad dag igår! Studenterna fick kanonväder, alla var glada, vi snackade minnen om tiden på stagg, student och allt som ingick, vi åt gott, drack gott, utgången var super. Somnade med ett leénde på läpparna.
Och vaknade trött och seg. Men glad.
Grattis alla studenter !!

Idag har jag suttit ute i solen och njutit några timmar, så jäkla skönt! Hoppas verkligen solen stannar nu. Särskilt till helgen!!
Nu måste jag börja fixa med musiken till lördag, mamma tjatar hela tiden. Väldigt lägligt kom ju då vårt lilla spotifyproblem. Vi har ju registrerat kontot i norge, och nu när jag varit i sverige tillräckligt länge så måste man ju byta tillbaka till svenskt.. Problemet är ju då att Kim har glömt både användarnamnet och lösenordet. Hehe.
Så nu måste jag ordna ett nytt konto, och jag är verkligen ingen datorexpert.
Så om någon har en inbjudan så får dom gärna skicka det och kanske hjälpa mig lite på traven... :)

Snart blir jag hämtad av Stina, hon ska in på student i stan så jag får passa på att åka med så jag kan hämta upp min bil och mina saker som ligger dumpade lite överallt i stan.. Haha. Idag får jag ju även träffa Kim, som jag inte träffat på några dagar. Så går det när det är fullt upp med fotboll och studenter hela tiden. Hehe. Ska bli mys iaf!

Ha en fin dag. Lägger in lite bilder från gårdagen lite senare :) Puss och kram ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: