2010-06-21
 17:01:17

Jobbmåndag

Halloj. Idag har jag jobbat hela dagen, jag är helt slut. Var ju så glad för att jag skulle vara helledig imorgon med, men så blev inte fallet. Dom behövde hjälp imorgon med så det blir ingen sovmorgon där inte.
Får vila igen allt som behövs sen nästa vecka i Egypten istället!
Förresten, är det någon som varit i egypten och vet om det är go shopping och om det är dyrt osv? Har ingen vidare koll ;)

Fick precis meddelande att det inte är någon träning idag, var verkligen inte sugen på träning så det var skönt. Man fick köra egenträning istället, men jag tänker som så att eftersom jag var så duktig på jobbet idag och cyklade med 50 ton på cykeln och sprang i 50 trappuppgångar med tung post och reklam så hoppar jag nog det, hehe. Fick mitt träningspass där och jag är helt svettig och äcklig.
Har precis sovit en stund efter jobbet och nu ska jag då hoppa in i duschen istället för träning och sen blir det in till stan och träffa Kim, och kolla fotboll med Emelie och Sebbe.

Ha det gutt mina vänner, puss ♥


Haha, gammal ful bild.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: