2010-06-07
 21:24:40

Jävla norskar..

Fy fan. Kim har precis blivit rånad på 3000 spänn. Typ alltså. Någon har hackat sig in på hans norska kort och snott pengar. Hata norskar alltså... :) (Inte dig Christina, men resten..)

Kom precis hem från träningen och det var svinkallt i mitt rum, så nu har jag myst till det med massa tända ljus överallt. Det är det bästa jag vet, älskar vintern när man kan sitta inne med massa tända ljus och mysa :)
Måste börja ta tag i jobbsökandet till hösten nu, för jag vill så gärna ha en lägenhet här i stan. Funkar att bo hemma, men är mycket skönare med egen lägenhet. Särskilt när man nu bott hemifrån i 8 månader.
Vi har ju iaf skrivit in oss på några fastighetskontor i stan så man står ju med i "kön" ..

Nu ska jag fortsätta trösta min gullegris (hehe) och sen ska jag nog sova. Fullbokad dag imorgon igen, I love it! Natti natti ♥


Så förbannad göllig :)


Christina

haha aww :) men fyy.. hater også norskar :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: