2010-06-13
 10:53:15

Hjälp mig!

Idag är det äntligen dags för klippning! Så om ca 1 timme blir mamma och jag hämtade av Malin och Ulla och vi ska tillsammans åka till Lenhovda för ett besök hos Anne :)
För er som undrar varför vi åker till Lenhovda så är det så att mamma är därifrån och Anne är en barndomskompis till mamma, plus att vi har nästan all vår släkt där. Så när vi var små åkte vi alltid dit hela familjen och tog en heldag och hälsade på släkten samtidigt.
Nuförtiden brukar det oftast vara mamma och jag, eller så åker vi olika dagar. Men jag har alltid klippt mig där (förutom någon enstaka gång när det inte funnits tid där..)
Det är alltid lika kul att komma dit och träffa Anne, och jag blir alltid nöjd.

Idag blir det nog lite ljusare slingor eftersom håret redan börjat solblekas massor.. Vill fortfarande vara brunhårig, för jag trivs så bra i det. Men vi får se hur det blir :)
Klippningen är jag lite osäker på, hade ju väldigt långt hår förra våren, men sen klippte jag av det lagom till sommaren.. Och har hela tiden nu tänkt att jag ska spara det igen, men börjar bli lite tveksam..


Kort..


Eller långt..
Världens sämsta bilder..

 Men vad tycker ni??


Snyggastekillen.se

Asså tycker du ska raka bort allt och förövrigt är första bilden skitsnygg!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: