2010-06-25
 09:19:49

Glad midsommar o de..

Jaha, idag är det midsommar. Ska börja dagen med att städa mitt rum, haha, kul? Sen ska jag småbörja med packningen.. Drar ju till Egypten på måndag! :) Är ju inte hemma så mycket i helgen så måste nog börja idag tror jag... Jag är ju inte som Karin och börjar en timme innan avfärd, kan bli jobbigt att börja vid 04.00 på måndag... :)

Vid två ska jag hämta upp min fina Amanda vid jobbet och sen ska vi köra över bron och vidare till färjestaden för lite poolbadande och festande hos Pontus :) Senare på kvällen blir det grillning! Ska bli mysigt.
Kimsing är redan där, dom kollade på Danmark som spelade igår och tyvärr förlorade och åkte ut.. :(

Puss & kram ♥


Haha Amanda för några år sen :)


Anonym

hahaha, jag ställer min klocka på 04.00, härligt att vara uppe i ottan och packa i min ensamhet ;) Är lite mer effektiv un der press you know ;D Ha en toppen midsommar nu favvo! /postenbruden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: