2010-06-01
 21:07:06

Full fart framåt

Dagarna går så fort nu, men det är kul :)
Efter stan idag kom Malin och Stina hit och hjälpte mig att sätta ihop mina byråsar. Blev faktiskt snyggt med likadana på sidorna om dörren :) Nu är det bara att rensa bland alla klädena och lägga ner dom, sen är rummet färdigt! Så det hoppas jag få färdigt imorgon.
Tog några timmar att sätta ihop det där idag, och sen stack Stina iväg för att jobba och bytte plats med Alex, som kom efter skolan. Vid sextiden åkte vi in till stan och åt på pizzapalatset, för jag har längtat som fan efter en svensk gyrosrulle, och det fick jag ju med :)
Vi köpte även bär, vit choklad och vaniljglass och gjorde sjukt god efterrätt.. Så efter det var vi helt proppmätta och la oss i min säng och tittade på tv och pratade. Jättemysigt :)

Dom åkte precis hem, och jag la mig återigen här i sängen. Desperate housewives är på tvn, men jag ska nog titta lite på datorn och sen sova tror jag. Sjukt trött och imorgon är det full fart igen. Kul att träffa alla kompisar nu, när man varit ifrån varandra så länge. Man har ju så mycket att prata om, men man blir ju helt slut om kvällarna, haha. Men nu har jag iaf kommit in i en sväng där jag återigen kan sova om nätterna, idag sov jag ju till tio :) Imorgon blir det att sätta klockan för jag ska ut och gå på prommis med Alex och Stina :)

Hoppas ni haft en fin dag, godnatt ♥


Malin, Alex och jag i somras :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: