2010-06-12
 23:14:30

Fotbollslördag

Hej!
Idag har det varit en bra dag. Förutom att jag har varit sjukt trött, men det börjar bli en vana nu :)
Åkte iväg till träningen på morgonen, och hej vad pigg jag var. Mina ben gick om varandra och min kropp var inte ens i närheten av vid liv. Men jag kämpade mig igenom den.. Vaknade till lite efter en dusch och då tog vi bilarna ut till Förlösa där Sara och Totti bjöd på party. Nästan.
Laget blev bjudna på grillad hamburgare (som var helt sjukt god) och massa läsk och chips och grejer. Tanken var egentligen att vi skulle spela lite brännboll och kubb och sånt kul, men eftersom det var storm och ösregnade så satt vi ute på altanen och mös. Berättade även en massa goa historier.. Ja iaf jag, Fia och Fille. Oftast tyckte bara vi tre att det var roligt men det gjorde ingenting, haha.
Vid fyratiden åkte vi ner till Hansa city arena igen, för då spelade herrarna match. Det blev till slut vinst med 2-1.. Hehe. Alla var glada och nöjda med dagen så då skildes vi åt för denna dagen och åkte hemåt.

Jag somnade i soffan när jag kom hem. Det har varit en jobbig helg och den är inte ens slut. Var lite sugen på utgång ikväll men det hade aldrig funkat. Jag känner mig gammal och sliten. Så vi tog en familjekväll istället med tacos och plump! Det var minst lika kul, särskilt när man är så trött som jag är.. Haha.
Körde nyss in Simon till en kompis i stan, och nu ligger jag i sängen. Tänkte lägga in lite bilder från bästa vännens student igår, men det får bli i ett eget inlägg :) Om jag orkar ska det komma upp lite fler på facebook också.. Får se hur det blir med det... :)


Bild från fotbollstittandet idag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: