2010-06-20
 15:20:32

Festen!

Shit. Jag är helt slut. Har sovit i 100 år och skulle kunna sova några hundra till..
Festen igår var jättelyckad och rolig. Massa roliga framträdanden och fin musik :)
Men eftersom jag hade spelat match igår (som vi förresten vann med 4-2 mot serietvåan) så var jag helt slut redan vid ett, Kim var trött och Sidni var trött. Så eftersom alla andra skulle dansa så tog vi Sidni och gick in och la oss och somnade.
Vaknade imorse av att mamma kom in: skulle inte ni åka hem vid elva? Jag: jo... Mamma: klockan är halv.
Tack för den. Inte packat ett skit (och då låg det grejer överallt i huset) så det var bara att hoppa upp och leta reda på sina ägodelar.
Simons kompisar John och David som var med på festen och sjöng skulle med ett tåg från Kalmar vid tolv, så vi hade inte mycket tid över.
När vi fått ihop alla våra grejer sa vi hejdå till dom som var kvar sen igår, och körde mot Kalmar.
Eftersom vi hade lite bråttom fick jag gasa på rätt så bra när tillfälle kom, vägen från Borgholm är sjukt tråkig att köra....
Det betydde att Ölandsbron var ett bra ställe att gasa på, så det gjorde jag. Men när vi kom till slutet av bron tyckte jag att jag såg en människa med väst på, så jag ställde mig på bromsen och visst fasen hade jag rätt. Där stod en polis, men som tur var tog dom inte hastigheterna, utan bara blåskontroll som vi dessutom fick köra förbi. Tur var det för vi hade inte många minuter till godo när vi kom till stationen för att lämna av passagerarna där bak :)

Eftersom enda frukosten man fick idag var en bit tårta (hahaha) så bjöd Kimsing på restaurangbesök, och sen åkte vi hem. Jag slocknade direkt i soffan och sov någon timme, nu har jag långsamt börja vakna till liv men fy faaan vad jag är trött.
Snart blir jag hämtad av Fia och då blir det en tur till Nybro för att se Lindsdalsgrabbarna vinna som fan i derbyt.

Lägger upp alla bilderna på facebook senare ikväll, även bilderna från Staggs student som inte hunnit komma upp :) Nu ska jag lägga mig och vila igen. Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: