2010-06-02
 11:28:35

Färdig!

Hej!
Blev precis klar med städningen av rummet och alla kartonger och väskor är nu tomma, så nu är det färdigt. Skönt att kunna släppa det nu :)

Skulle ju ha gått ut på promenad med Alex och Stina i förmiddags, men kände att jag var tvungen att få det här färdigt, så jag fick hoppa det.
Nu ska jag ta på mig bikinin, gå ner och göra mig en god frukost och sätta mig ute i solen och njuta en stund.


Innan kartongen var öppnad :)


Resultatet :)


Båda sidorna


Sängen :)

Min kamera är världens sämsta, så bortse från alla fläckar i bilden ;) Nu blire frukost!


Stina

Jag är riktigt nöjd över min insats ;) Fint blev de! =)



PUBLICERAT: 2010-06-02, 17:54:36 | URL: http://stiinajohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: