2010-06-23
 17:11:31

Blodet sprutade...

Hej!
Idag har det hänt mycket men ändå väldigt lite. Hehe.. Ända sedan jag vaknade vid halv tio har jag legat ute i trädgården och solat, började läsa på en ny bok och på några timmar har jag läst typ halva boken, hehe. Så mysigt tycker jag.
Sen blev jag ju såklart hungrig och ingen mat (som passade mig i smaken just då) fanns hemma så jag stack till Ica och handlade kroketter, schnitzlar och tzatsikisås. Ställde mig och lagade det, och skulle göra en sallad. Det var då det hände. Skulle skära gurkan och skar mig i fingret så jäkla djupt. Fy fan vad det blödde. Kanske överdrev lite när jag sa att blodet sprutade men väldigt nära var det alltså :P Fick ta papper och trycka hårt som fan men det bara blödde igenom direkt, och dunkade i hela fingret. Så fick jag binda fingret med massa plåster och bandageliknande liten sak med tejp och trycka åt det hårdaste jag kunde. Fingertoppen var helt blå och fick sitta i högläge i någon timme, hehe. Vet inte hur jag fick i mig maten, men det gick. Har bytt plåster typ fem gånger och det börjar blöda varje gång jag tar bort det.
Nu var det några timmar sen jag bytte det och det har slutat blöda. Dunkar bara i fingret hela tiden, haha. Fy fan så klantigt. Kim kommer håna mig som fan. Jag lyckas alltid.

Nu är det snart dags för träning. Får väl se hur det går. Jag har ju träningsvärk i vaderna som fan efter alla förbannade trappor i måndags. Sjukt hur jobbigt det kan vara att vara brevbärare... Hahaha. Nu ser jag framför mig hur Karin skrattar ihjäl sig...
Det är inte lätt att vara otränad !!!!

Ikväll efter träningen ska Kim och jag ut till Hossmo och stugan där Anette och Inga bor i :) Blir mys! Så jag får se om jag hinner lägga in något litet inlägg här innan det är sovtajm. Puss och kram mina vänner ♥


Väldigt gammal bild från första resan tillsammans. Vi spenderade ju nämligen vår 1årsdag i Frankrike :)


Anonym

hahahahahahhahahhahahahha!! Din klena fis! /Karin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: