2010-06-14
 09:20:21

Äntligen!

Godmorgon allesammans!

Har precis vaknat till liv, och ska skynda mig ut i solen! Idag ska jag träffa Maria, och det var väldigt länge sen så det ska bli kul! :) Och efter det är det dags för match i växjö! Det är mycket matcher nu, men på lördag är det sista matchen innan uppehållet. Tyvärr kan jag ju inte vara med då :( Pissigt som fan.

Det råder fortfarande krig här för dom som undrar. Har inte fått igång min hårddisk än och jag blir mer och mer förbannad. Vad är det för skit jag har köpt?! Och det sämsta är att man inte fick någon bruksanvisning. Hur fan är det tänkt?!
Jeje, får be papsen titta på det sen.

Solen skiner och nu ska jag ut och äta frukost !! Puss ♥


Älskling och jag i Thailand.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: