2010-07-02
 17:37:41

We love it !!

Halloj!

Vi orkade inte med någon uppdatering igår, för vi var helt slut efter snorklingsdagen!
Det var iaf helt toppen! Heldag på världens mysigaste båt med massa svenskar, vi träffade två svenskar i vår ålder som vi umgicks med hela dagen. Snorklingen var lite bättre i Thaiand tyckte jag, men fortfarande sjukt häftigt, och Karin var - som jag trodde hon skulle - helt såld :)

Idag har vi faktiskt hållt oss på olika håll nästan hela dagen, jag är så trött på henne så man spyr nästan.... Haha nae, det går helt kanon! Men på morgonen efter frukosten var jag helt slut så jag la mig i en solstol i skuggan och läste i någon timme medans Karin gick en strandpromenad. Sen gick vi ner till havet och la oss men jag tyckte inte alls det var gutt med allt jäkla saltvatten och sand (haha) så jag gick till poolen istället och njöt, Karin kom efter någon halvtimme.
Sen låg vi på våra madrasser i poolen i några timmar och ökade på magmusklerna en hel del (fast vi inte ju är här för att träna...haha)
Vi gick ner för att kolla på Brasilien-Holland en stund, men eftersom man inte kunde ligga vid poolen som vi gjorde sist och kolla, utan fick sitta i ett instängt och tråkigt rum tyckte vi det var roliga att ta sjuka bilder...

Nu sitter vi här en stund och kopplar av och får en bild av hur alla har det hemma (så man kan njuta ännu mer när man är här..) och snart blir det att äta lite middag och sen intar vi varsin solstol igen för att kolla kvällens match... :)

Hörs senare :) PUSS! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: