2010-07-11
 18:46:44

Trist, deprimerande inlägg

Om man kunde få tillbaka lite ork och lust till något snart? Är så trött på att gå omkring och inte orka ett skit. Jag är helt slut men kan ändå inte sova.
Allt känns meningslöst och trist. Faktiskt i princip allt.
Imorgon börjar jag jobba, efter fem veckors semester, och jag är varken laddad eller särskilt opepp, jag är bara tom.
Har en massa saker som händer hela tiden, och det är saker jag borde tycka vara roliga men jag orkar inte ens njuta.
Nu får det här fan vända.


Vill vara glad, NU.


stina

Vi finns alltid här för dig Åsa! <3



PUBLICERAT: 2010-07-11, 22:18:18 | URL: http://stiinajohansson.blogg.se/
Morgankatinka

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-06-02, 08:20:40 | URL: http://morgankatinka.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: