2010-07-29
 22:12:36

Tips!

Lovade att visa mitt fynd idag. Blir så glad när man kan hitta något man verkligen behöver, till ett kanonpris :)
Har ju letat efter Lanzas healing hearcare schampoo och balsam i flera affärer (eftersom jag fick ett tips av min frisör att dom har ett erbjudande med mycket bättre pris nu) men i alla affärerna jag har tittat i har dom verkligen inte haft något erbjudande.
Men idag hittade jag det! En flaska kostar i vanliga fall 199 kr, men idag hittade jag schampoot för 189 och då fick man balsamet gratis. Så jag slog till och jag känner, efter en dusch, redan skillnad på håret. Sjukt glad för att jag äntligen kan ha mitt hår utsläppt och fixat. Senaste två veckorna har det varit förjävligt.


Håret blir riktigt lent och fint, och fräscht till tusen. Så KÖP KÖP KÖP !!! Verkligen värt pengarna :)
Ps. Det är bara rabatt på Strength och Volume, inte colorcare. Så jag körde på Strength vilket hjälper mot kluvna toppar osv :)

... Malin, jag hittade det i frisörssalongen på Kvasten! Salong Tiger :)


Malin

Ahh! har du hittat de nu! vart fanns de då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: