2010-07-16
 17:25:25

Rätt ska vara rätt.

Har en ändring att göra sen inlägget igår. Jag kör till 720 hus, inte 480. Faktiskt :) Har nu jobbat en vecka, fyra kvar. Det går så satans fort kan jag lova. Men kanske kan få en extra vecka om jag inte har något annat jobb tills dess, och det tackar vi väl inte nej till.

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska äta middag med la familia och sen blir det lägenheten och kolla på Gleemaraton. Har ni sett det? Världens bästa faktiskt. Kim ska över till borgholm och gå på Uffe Lundell med killarna och sen ska dom till strand.
Imorgon ska jag och Kim ha en heldag för vi har ju knappt setts något sen jag kom hem från Egypten. Eller, sen vi flyttade hem från Norge har vi nog inte haft en dag för oss själva, så det är väl på tiden :) Får se vad vi hittar på, men han är ju ingen sol och baddyrkare direkt så blir nog inte stranden, om jag inte lyckas dra dit honom..
Ska bli mys iaf !!

Om något har något kul som händer på söndag, så äre bara att höra av sig för jag har inga planer :) PUSS ♥


Ser ni hur bra jag har det eller? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: