2010-07-27
 18:35:45

Precis beställt...

Hej!
Karin stack precis hemåt efter att ha sett två avsnitt av Glee med mig - jag har ju redan sett alla, typ tusen gånger.. (haha) men man måste ju vara lite sällskap.. ;)
Nu har vi bara tre kvar av dom 13 första, för hon hinner ju aldrig se mer än två när vi ses, haha. Jag blir galen av att inte kunna titta vidare, och det går ju inte att ladda ner någonstans så jag funderar på att boka boxen som kommer ut sista augusti. Det blir flera hundralappar billigare då... ;)

Jag satt och kollade runt lite på Ellos hemsida igår för jag fick ett erbjudande som var för bra för att motstå hehe, så nu har jag precis skickat en beställning! Blir lite smått och gott :) Mest höstkläder. Men sen gällde erbjudandet heminredningen också, så jag beställde faktiskt ett set med fina handdukar! Det har jag hela tiden tänkt köpa ett riktigt när jag har bott själv, men det är så tråkigt att köpa. Så nu har jag unnat mig det, så slipper jag köpa det sen. Och nu kostade det bara 149 kr för 8 fina handdukar eftersom jag hade rabatten så det tyckte jag det kunde vara värt :) Får väl se hur kvalitén är bara, hehe, men bättre än att ha lite hopplock av gamla handdukar iaf :)
Kan visa allt när jag får paketet om någon vecka :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: