2010-07-12
 21:58:12

Myskväll med bästa vänner

Hej hopp. Precis hemkommen från en mysig (som alltid) kväll med mina bästa vänner. Vi fick finskjuts in till stan med båt, och sen gick vi till Stensötorpet där vi avnjöt en fin middag, iaf jag och Stina, Malin fick inte riktigt vad någon av oss förväntade oss tror jag nog.. :S Vi skulle sen ha tagit en minigolfmatch när Alex hade slutat jobba men det var så mycket folk - och knott - att vi inte pallade. Eller jag pallade inte och då hade dom andra inget val ;) Haha. Brukar vara så .. Mina vänner är dom bästa ;)
Vi satte oss istället en stund vid vattnet och mös, och sen åkte vi in till hamnen och köpte varsin glass innan vi åkte hemåt Smebban igen.
Tack för en mysig kväll tjejer :)


Malin på båten :)


Stinis :)


Båtbrudarna :)


Mysigt!


En mysstund vid vattnet.


Mina bästa vänner :)

Nu ska jag sova, godnatt mina vänner! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: