2010-07-18
 18:32:10

Mysisdag.

Hej!

Idag har jag haft det mysigt med mina föräldrar.. Vi åkte ut till kläckeberga café och fikade/lunchade i solen på förmiddagen, sen åkte vi över till Öland och körde runt och kollade lite stugor. Det är ju så att mina föräldrar funderar på att köpa en sommarstuga som vi ska kunna ha tillsammans sen när vi så småningom har bildat familjer :)
Det är inte så aktuellt att köpa en nu men vi har börjat titta lite iaf, så idag körde vi runt på Öland och hittade massa små stugor som var till salu. Får väl se om vi åker på någon visning men dom flesta var lite för långt in i skogen tror jag - pappa är besatt på att det ska vara gångavstånd till stranden, han som är sån badfantast...

Klockan tre spelade Kim och Lindsdal träningsmatch också så vi åkte ut dit, pappa, jag och Stina :) Där var Fia och Klara också så vi satte oss med dom och hade det mysigt i solen.
Nu har mamma och jag precis legat ute i solen en stund men det var så molnigt så jag beslutade mig för att gå in.. Ska ta mig en dusch nu och kanske blir det lite bakning framåt kvällen.. :)

Ha det gott. Puss ♥


Mamma och pappa i Thailand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: